Dewofire - brandbeveiliging, keuring & analyse

Hoe moet ik mijn huidig contract opzeggen?

Beste ondernemers,

Dewofire komt vaak ondernemers tegen die een contract hebben lopen met hun leverancier, waardoor ze denken dat ze niet weg kunnen.

Elk contract kan wel degelijk opgezegd worden, contacteer onze diensten en we begeleiden u door elk proces!

De meest gehoorde redenen waarom klanten zijn overgestapt naar Dewofire,

Hun leverancier was geen erkend APGAZAZ bedrijf.

- Hun leverancier gaf maar enkele jaren garantie op de producten waardoor het vertrouwen afzwakte.

- Hun leverancier werkte maar met een paar mensen, waardoor ze niet tijdig en proffesioneel konden optreden.

- Hun leverancier kon niet alles aanbieden van materialen en diensten.

- Hebben oorspronkelijk een laag onderhoudtarief gekregen, maar deze is door de jaren flink opgelopen door prijsstijgingen.

- Betalen laag onderhoud, maar moeten elke jaar kleine vernieuwingen betalen, zoals verzegelingen en dichtingsringen waardoor het laag onderhoudprijs stiekem opgetrokken werdt.

- Leverancier werkt zonder volglijsten, waardoor de klant niet weet welk jaar hij vernieuwingen moet doen, op die manier probeert de leverancier elk jaar nieuwe blussers te verkopen.

- Hun leverancier is te duur t.o.v de kwaliteit en garanties die hij aanbied.

- Hun leverancier is elk jaar te laat om het onderhoud uit te voeren.

- Hun leverancier was ondduidelijk naar prijsafspraken.

 

 

 

Hoe moet ik mijn huidig contract opzeggen?