Dewofire - brandbeveiliging, keuring & analyse

Hoe moet ik mijn huidig contract opzeggen?

Beste ondernemers,


Dewofire ontmoet vaak ondernemers die een contract hebben met een leverancier, waardoor ze denken dat ze niet weg kunnen.
Elk contract kan geannuleerd worden, neem contact met ons op en wij begeleiden u door elk proces!


De meest voorkomende redenen waarom klanten zijn overgestapt naar Dewofire :

- Hun leverancier was geen erkend APRAGAZ bedrijf.

- Hun leverancier gaf maar enkele jaren garantie op de producten waardoor het vertrouwen afzwakte.

- Hun leverancier werkte maar met een paar mensen, waardoor ze niet tijdig en professioneel konden optreden.

- Hun leverancier kon niet alles aanbieden van materialen en diensten.

- Hebben oorspronkelijk een laag onderhoudstarief gekregen, maar deze is door de jaren flink opgelopen door prijsstijgingen.

- Betalen laag onderhoud, maar moeten elke jaar kleine vernieuwingen betalen, zoals verzegelingen en dichtingsringen waardoor de lage onderhoudsprijs stiekem opgetrokken werd.

- Leverancier werkt zonder volglijsten, waardoor de klant niet weet welk jaar hij vernieuwingen moet doen, op die manier probeert de leverancier elk jaar nieuwe blussers te verkopen.

- Hun leverancier is te duur t.o.v de kwaliteit en garanties die hij aanbied.

- Hun leverancier is elk jaar te laat om het onderhoud uit te voeren.

- Hun leverancier was onduidelijk naar prijsafspraken.